środa, 22 lipca 2015

Wyniki konkursu kulinarnego Taste The Summer by Almette Fruit

Najwspanialszy zespół, który wygrał. (Na zdjęciu jest też Słodka babeczka, ze swoją córką, która jak ja kibicowała swojej mamie).
Dziewczyny końca nie mogły uwierzyć w to że zwyciężyły. (Czek to wygrana Pani Asi, która dowodziła zespołem, mama i pozostałe dziewczyny wygrały zestaw noży Fiskars i warsztaty z Davidem Gaboriaud)
Jak zapewne pamiętacie mama wzięła udział w konkursie kulinarnym Taste The Summer by Almette Fruit. Przeszła pierwszy etap i dostała się na eliminacje do drugiego etapu.  W drugim etapie walczyła u boku jednej ze swoich ulubionych blogerek Pani Joasi z bloga Kulinarne Szaleństwa Margarytki. W ich zespole znalazła się jeszcze Pani Agnieszka z bloga Wilczyca mojemniam,  oraz Pani Klaudia i Pani Ola.
Ja również byłam w studiu, ale niestety nie mogłam pomagać, kibicowałam im za to bardzo mocno. 
Mama nie wierzyła w wygraną, powiedziała mi że nie mamy szans, bo jest tyle wspaniałych blogerek i zespołów. I co? Okazało się że ich zepół WYGRAŁ.
Gratuluję Ci MAMUSIU i jestem z Ciebie dumna. Dzięki Tobie poznałam kilka ze swoich ulubionych blogerek, oraz poznałam Davida Gaboriaud.
 

Dania, które dziewczyny z mamą przygotowały to sakiewki i deser. To właśnie dzięki tym pysznością WYGRAŁY. Sakiewki z kurczaka:
Zdjęcie wykonała Pani Joanna Moroch. (mamusia zapomniała zrobić zdjęcie sakiewek)
Oraz deser Francuska Fantazja. (mama zdobiła go w ostatnich minutach, jeden z panów akurat filmował ten moment i mama tak się zestresowała, że myślałam że nie będzie w stanie go skończyć)
 
Jeśli chcecie zobaczyć więcej zdjęć zapraszam was na mojego fanpage, wkrótce opiszę wam też cudowne warsztaty z Davidem Gaboriaud, w których uczestniczyłam. 
POZDRAWIAM I ZAPRASZAM.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz